fredag 19 december 2008

TECON Christmas edition

18 december. Det var lussete, julmust, knäck, choklad och glögg. Det var Munchkin och Stratego. Det var win!

Disas Tecon: x-mas edition var väl värd den långa och kalla färden till Uppsala (okej, inte så väldigt lång färd, men kallt var det i alla fall...). Det var trevligt folk, tidigare nämnda spel och mys. I like. :]

Min returbiljett var inte ombokningsbar, så det var dock bara till att hålla reda på klockan lite. Fick pallra mig iväg mitt i ett avsnitt av X-files för att hinna med bussen till tåget. Som tur var slapp jag åka ensam, dock. Jooon hängde på och försökte lära mig programmera under tågresan, vilket var... svårt? o___o Intressant, i alla fall.

Lite segt att komma hem halv två, bara. (Host host, jag somnade inte på bussen och råkade åka hela varvet runt Orminge...) Det blev till att masa sig upp till julavslutningen på skolan på morgonen.

Inga kommentarer: