tisdag 24 februari 2009

Lycka!

Det är så underbart mycket snö ute. <3 Jag blir alldeles varm i kroppen bara jag kikar ut genom fönstret. Träden, vägarna, husen... allt är så vackert. Åh, kärlek!

Dessutom har jag äntligen köpt Guitar Hero till mitt Wii. Gissa vad jag gjort de senaste två dagarna? Ja, förutom att springa på bokmässan och köpa böcker för 2000 kronor alltså. Livet leker även om skolmotivationen tryter.

De nästkommande dagarna ska jag ju dessutom spendera hos Tobbi-schwaaan... nom nom. Synd på torsdagens prov i internationell ekonomi, bara. Kul att masa sig upp hur tidigt som helst, åka roslagsbanan in till stan från vad som nästan är slutstation och byta till buss i stan. Det innebär väl att jag kommer vara tvungen att traska iväg vid 06.25, ungefär. När sjutton måste jag vakna då? Äh, det ger mig tid att plugga på tåget i alla fall. :]

Inga kommentarer: