onsdag 14 januari 2009

Det börjar dra ihop sig..

Oj, vad Uppcon kändes avlägset när de avslöjade datumet. 16 januari 2009? Woah, då kanske jag skulle ha hunnit växa upp och slutat gå på konvent...

...och nu är det bara två dagar kvar, eller inte ens det. Tiden går rätt snabbt ändå, men jag förändras i samma takt som ett berg. Eller?

Jag är lite orolig över det där brevet vi skrev under sista filosofilektionen. Det skulle skickas till mig den 9 januari 2010, det vill säga ett år efter att det skrevs. Vem kommer jag att vara då? Med tanke på att jag bränner dagböcker för att jag inte kan känna igen mig själv i det jag skriver när jag läser det senare, så bävar jag inför brevet. Kanske kommer jag att kasta det innan jag hunnit läsa det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför inte ta brevet med en klackspark liksom? (: lite det som varit har varit? ^^