måndag 12 januari 2009

Fyra steg i taget

Yes! Jag har kommit ikapp min "to do-list"! Förstår ni hur underbart det känns? Plötsligt är ingenting överväldigande längre. Nu kan jag ta en sak i taget.

Avklarade:
  • Telefonauditionen för sommarjobbet
Blev kallad till anställningsintervju!
--> Åkte och hälsade på min gamla arbetsplats för att be om referenser.

  • Pratade med banken
--> Klippte mitt kort... Jävla skimmare.

  • Gjorde upp en ny budget
... och fixade en ny spargris för växeln.

  • La på ett brev som jag skjutit upp i några dagar
  • Betalade tillbaka pengarna för flygbiljetten
... vilket betyder att jag nu bara behöver ersätta startmotorn och betala tillbaka 20 000 kronor för...en grej.

Iz nize!

1 kommentar:

Anonym sa...

låter riktigt bra :D själv måste jag nog mera göra en lista xD och btw bra att det inte var vinterkräkan du hade ;)