torsdag 1 januari 2009

Nyårslöften

Blev det några? Yes, det blev det, och de är nedskrivna i den nya dagboken för 2009.

Min nyårstradition är att avlägga tio stycken nyårslöften, och om minst sju av dem är avklarade vid årets slut anser jag att jag "lyckats". Förra årets vill jag inte berätta om, de var lite privata (men jag klarade i alla fall tillräckligt många av dem).

Löftena inför 2009 ser ut såhär, utan inbördes ordning:

1. Skriva dagboksanteckningar minst 1 gång i veckan.
2. Inte riva ut några sidor ur dagboken.
3. Börja med konditionsträning igen.
4. Ta körkort.
5. Gå ut med minst 19.3 i meritpoäng.
6. Leta studentlya.
7. Skaffa jobb.
8. Läsa minst 50 böcker.
9. Se minst 50 filmer ur "1001 filmer du måste se innan du dör" (som jag inte sett tidigare).
10. Starta ett eget företag.

Inga kommentarer: